Benvolguts socis i amics de l’AMPA,

Un any més us convoquem a l’assemblea anual de la nostra associació.
Sabem que aquestes assemblees i reunions no són del gust de ningú (reunions de comunitats de veïns, assemblees d’associacions veïnals o esportives, etc.), però considereu que són necessàries i preneu-les com una oportunitat per dir la vostra en tot el que respecta a l’educació dels vostres fills a l’institut.
Aquest any l’assemblea és especialment important, perquè hem de renovar la junta directiva, incorporar nous vocals i pensar conjuntament què volem fer aquest curs.
En cas que no es podés constituir una nova junta directiva l’AMPA hauria de cessar les seves activitats, tot implicant una baixa en la qualitat de l’educació que reben els nostres fills i filles a l’institut, en no poder comptar amb un control per part dels pares i mares d’alumnes associats sobre el desenvolupament de les classes, la docència, les necessitats de millores a les instal·lacions i serveis i tot el que afecta al funcionament de l’institut, així també com un contacte estret amb el professorat per poder realitzar la nostra feina educativa amb més efectivitat.
Per tant us demanem que assistiu a l’assemblea i, en la mesura del possible, podeu col·laborar amb l’AMPA tot sigui ocupant algun càrrec o vocalia, o bé ajudant puntualment.

La Junta Directiva de l’AMPA

febrer 12, 2020