Presentació

L’Associació de Mares i Pares (AMPA) dels alumnes del IES Santa Eulàlia està formada per pares i mares de l’escola. És un motor per a la dinàmica escolar i té com objectius participar i ajudar en el funcionament del centre i contribuir a l’assoliment de nivells òptims de qualitat en totes les activitats en què participen els nostres fills i filles.

presentacio

Estem convençuts que l’educació dels nostres fills i filles és una responsabilitat compartida. Les mares i pares fan un esforç personal i econòmic (a través de quotes) per tal que l’escola tingui els mitjans necessaris per funcionar de manera òptima.

Et convidem a participar, tenir un paper actiu en el projecte educatiu de l’escola, i conèixer de prop què fan els nostres fills/filles. La nostra associació és de caràcter obert i participatiu i està sempre oberta a noves incorporacions.

La teva participació depèn del temps que vulguis i puguis dedicar: de forma puntual, sense adquirir responsabilitats permanents ni compromís de continuïtat, ajudant en aquelles tasques que et sigui possible regularment, col·laborant amb alguna comissió de treball, etc.