Què fa l’AMPA?

què volem?

L’objectiu principal de l’AMPA es canalitzar les inquietuds que les famílies tenim envers l’educació dels nostres fills.

“Ja són massa grans els nostres fills per despreocupar-nos d’aquestes coses?”

Una Associació de Mares i Pares activa, fa una gran diferència en qualsevol centre educatiu. Permet una comunicació més fluïda i racional amb la resta de la comunitat educativa, i ajuda a fer de l’experiència educativa una cosa compartida per tota la família. Els nostres fills i filles es poden beneficiar enormement de l’existència d’activitats complementàries, així com de la nostra participació per a què se’ls ofereixi un ensenyament de la màxima qualitat possible.

qui sóm? què fem?

Som una associació amb més de 25 anys d’història activa en el centre.

Des d’aquesta associació s’han fet infinitat d’activitats i s’han pres moltíssimes iniciatives, sense les quals l’institut no seria el que és avui en dia, i conjuntament amb els professors que han exercit la seva carrera docent, l’alumnat que n’ha format part i el personal d’administració i serveis adscrit, han conformat la comunitat educativa d’un centre que s’ha convertit en referència a la ciutat de l’Hospitalet de Llobregat.

Aquesta història en definitiva es fruit de l’aportació de tants i tants voluntaris durant molts anys.

Serveis que ofereix l’AMPA

Finançament d’excursions curriculars i dels Crèdit de Síntesis dels fills dels socis.

Financem projectes educatius del centre.

Suport al projecte de “Teatre a l’Institut” amb el grup Ela-Ela Teatre i als grups de iniciació al teatre.

Organitzem activitats extraescolars de Fútbol, Dansa, Tècniques d’estudi, Teatre i d’altres que comptin amb un nombre suficient de participants com informàtica, cinema, altres esports, etc.

Altres serveis que organitzem

A més de les activitats extraescolars esmentades, l’AMPA de l’Institut Santa Eulàlia organitza les següents:

• Xerrades- col·loqui per a les famílies.
  • Distribució dels llibres de text.
  • Activitats pels pares i mares com Ioga, Teràpia del riure i Informàtica, etc.
  • Relació amb l’entorn de la ciutat. Col·labora amb el centre per a què l’institut tingui una presència al seu entorn.
  • Avantatges per els socis en les compres al barri.

A on estem presents i a on participem?

• L’AMPA té un representant directe al Consell Escolar de l’Institut, que junt amb els pares i mares electes, planteja les propostes de l’associació a la resta de la comunitat educativa.
  • L’AMPA de l’Institut Santa Eulàlia està afiliada a la FaPaC (Federació de Mares i Pares de Catalunya). Conjuntament amb altres associacions de Catalunya, es relaciona amb l’administració educativa per informar-se i exigir les inversions i actuacions necessàries a favor l’ensenyament públic.
  • L’AMPA té representació en el Consell de Districte del Barri de Santa Eulàlia i Gran Via Sud, que és l’òrgan col•legiat de representació amb la finalitat de fomentar, impulsar i desenvolupar la participació ciutadana en la gestió dels assumptes municipals que afecten més directament la vida quotidiana dels veïns i veïnes del barri.